יום ראשון, 20 בדצמבר 2009

חנוכה

חנוכה היה דווקא בסדר, לפעוט היה יום חופש אחד ויחיד ובו סבתתו (תודה אמא) התגייסה למאמץ הלאומי לשמור עליו. מסתבר שכשסבתא שומרת עליך ואתה צורח כמו משוגע שאתה רוצה "סקיה מקל" (סוכריה על מקל) ובסוף מקבל שזיף, זה נראה לך איכשהו הגיוני, אז למה עם אמא אתה לא נרגע עד שאתה מקבל לפחות שתי "סקיות מקל" ומנסה באותה הזדמנות להוציא גם איזה 20 טופי (ומוציא, כי לפעמים לאמא אין כח לשמוע יותר את צמד המילים "בא לי").

חוץ מזה הייתה מסיבת חנוכה בגן, כרגיל לא באתי עם ציפיות גבוהות, נסיון העבר לימד אותי שילדיי יישבו על ברכי ואני אסתכל בעיניים כלות על ילדים של אחרים שרים ורוקדים עם הנר על הראש. באתי למסיבה עם צוות מקצועי שכלל צלם וידאו (הבן הגדול) וצלמת סטילס (הילדה), מסתבר שהצוות המקצועי סבר שעליו לצלם את הפעוט בזום רצחני ובכל התמונות רואים רק את הראש של הפעוט (במקרה הטוב), כאילו הוא חגג לבדו את החג בביתו הפרטי.
הפעוט החליט להפתיע וקם לרקוד ולשיר כאילו אין מחר, הוא התעלם מהעצות שייעצו לו אחיו הגדולים ("לא, בבקשה, אל תרקוד את ריכוד הכד, זה ריקוד של חננות"), העיף כמה כאפות לילדים שבדרך ורקד באושר גדול עם תנועות קטנות ומתוקות להפליא (אני התמוגגתי, אחים שלו רצו לקבור את עצמם).

כמובן שחילקו סופגניות בסוף, כל ההורים אמרו שזה נורא משמין ומי צריך את זה בכלל, ואז, אחרי שמילאו את חובתם בהשמצת הסופגניה אכלו אותה עד הפירור האחרון (הגבר שישב לידי אכל אותה וספר קלוריות ביחד עם כל ביס), גם אני הרשיתי לעצמי סופגניה אחת חסרת נקיפות מצפון (אבל זה רק בגלל שהיתה לי בתיק חבילה חדשה וגדולה של גלולות טאמס).

בסוף החג הצטרף למשפחתנו אורח קטן וחמוד (לסוף השבוע בלבד), הכלבלב של גיסי הגיע לבייביסיטר (שלנו עליו, לא ההפך כפי שניתן אולי לשער) והתנהג למופת (יותר יפה מאיך שהילדים שלנו ושל גיסי מתנהגים ביחד וכל אחד לחוד) מה שגרם לנו לחשוב רבות על הפן החינוכי בביתנו.

בעקבות סוף השבוע אצל נתנאלה עלה בי חשק אדיר להכין מיני אלבום (הוא עבר מאז לצערי ויעידו כל האלבומים החצי מותחלים שמחכים בשקט), למרבה המזל הבת המקסימה של אחותי חגגה יום הולדת 16 בעודי בשיאו של השוונג וקיבלה מיני אלבום במתנה



























שיהיה לכולנו שבוע נהדר


נשיקות


מקופלת

17 תגובות:

מיה מנור אמר/ה...

איזה יופי של אלבום!
אהבתי מאוד את השילוב של הרקע השחור של האלבום.
וגם אצלי יש המון מיני אלבומים ופרוייקטים אחרים שמחכים שמישהו יתייחס אליהם...

פייה שימושית אמר/ה...

איזה יופי של אלבום. אני ממש אוהבת את הרקע השחור, ומצער שלא יוצא לי יותר לעבוד על שחור.
קיבלתי היום SMS מאמא שלי "מכירה את מקופלת?"
ענק, לא?
כי חברה שלה שהזמינה אצלך חותמת הציעה לשדך בינינו...
אבל אנחנו כבר משודכות,לא?
מהיפיה
שסיימה את חנוכה אחרי שאכלה סופגניה אחת קטנה של רולדין בלבד

rinat אמר/ה...

אלבום נהדר,גם אני יצרתי עם שילוב דפים בשחור והתוצאה מרשימה,אהבתי את הפרחים שהוספת,איזה? כולם! לגבי המסיבה-אני שמחה שהפעוט החליט לקום ולהראות לכולם מה הוא יודע,לגבי הסופגניות-אני במסיבה אכלתי.......2!!!אז מה פעם בשנה מותר.

Rachel רחלי גזית אמר/ה...

פעם, החג האהוב עלי ביותר היה סוכות כי ידעתי שמיד כשהוא נגמר מתחילים למכור סופגניות.
מצד שני פעם יכולתי לאכול סופגניה כל יום במשך חודשיים ולא היו רואים עלי בכלל.
היום, לעומת זאת, אני אוהבת רק סופגניות תוצרת בית, אוכלת לא יותר משלוש-ארבע קטנטנות ונלחמת בתוצאה לפחות עד פסח.
האלבום יפיפה, צורת הלב הזו מאד מתאימה לגיל העשרה והפרחים מוסיפים המון.
אבל הכי שווה - שהקטנצ'יק נהנה במסיבה (-:

הדס שטרן אמר/ה...

יופי של מיני אלבום לגיל המקסים סוויט סיסקסטין...
כמובן שהדוגמנית - מקסימה לא פחות.
(:

הפיה לולית אמר/ה...

איזה יופי של אלבום, כיף גדול לבת אחותך.
וסוף סוף קצת נחת במסיבת חנוכה. גם אצלנו דווקא השלישית נהנית מההפקות האלה, מעניין...רק שכבר לא טרחתי להביא מצלמה, כי ממילא לא יוצא כלום בחושך הזה.

Adiya אמר/ה...

מיני אלבום מטריף! כל כך צבעוני!

שמחה לקרוא אותך, את מעלה חיוך גם ביום לא מחויך :-)

יעל.קיפודים אמר/ה...

מיני אלבום יפיופי, וגם הדוגמנית!
לשמחתי ביליתי את חנוכה בלונדון וכך חסכתי לא מעט קלוריות. יחד עם זאת ברחובות לונדון ראינו דונאטס, והתפתיתי לחשוב שאולי אקבל שם דונאט סטייל אמריקאי משובח, אבל אפילו חבילת טאמס לא היתה יכולה להעביר את הדבר הזה. שלא תחשבי שלא אכלתי עד הפרור האחרון...2 פאונד למיני דונאט - לא נגמור? איחס עלי :-)

yael yaniv אמר/ה...

יצא לך מקסים וצבעוני ושמח כ"כ - וקשה לפספס עם דוגמנית שכזו
גם לי יש עוד כ"כ הרבה ב-TO DO LIST אבל עשית לי חשק לאלבום שכזה (גם אני זכיתי בו (-:
את חנוכה שרדתי עם סופגניות ביתיות בלבד (ולו רק בגלל התורים המטורפים ברולדין)
שיהיה לכם שבוע נפלא

yaffa אמר/ה...

אוהבת לקרא את הבלוג שלך
האלבום מקסים והנושא יפיפיה

אנונימי אמר/ה...

יפיפה!! וגם הזכרת לי את מסיבת החנוכה שלנו הוי כמה מפתיע לראות אותם משתפים פעולה :)

עינת אמר/ה...

אין כמו חג החנוכה! מזדהה מאד עם הנדבקות של הילדים אלי במסיבות ושמחה שהופתעת לטובה עם הקטן!
רק בשמחות!!

לירון בן דוד אמר/ה...

הרבה זמן לא כתבת אבל מה את עושה ערה בשעה כזאת...
האלבום מתוק!

נילי אמר/ה...

מיני מקסים ביותר, ובאמת כיף לראות עבודת סקראפ מבית היוצר שלך.
לב מושלם למשימה - בת 16, הרקע השחור, הדפים הצבעוניים, הפרחים "של נטשה" הכל הכל מושלם.

אגב, כמה רצינית היית לגבי פונצ'ו לביתך? כי אני אשמח לSWAP, אם בא לך :-)

אנונימי אמר/ה...

ילדה יקרה שלי,
כמה שאני נהנית לקרוא את התאורים שלך. וכן מותק, אצלי אין חוכמות, גם ממכם (3 ילדי) מנעתי ממתקים, טופי וסוכריות כמובן שלא נכנסו אצלי בבית כי תמיד נזכרתי איזה טיפולי שיניים קשים אני עברתי וצריך לשמור על השיניים שלכם. ואוייב כאמור, לא מכניסים הביתה והפעוט החמוד ילמד גם להסתפק בפרי או בביגלה.
וכל הכבוד למתוק הקטן הזה ששיתף פעולה ורקד.
ולך ילדה יקרה שלי, איזה אלבום מקסים, שראיתיו במו
עיני כמה הוא משגע ואיזה עבודה צריך להשקיע בו, שלא נדבר על הדוגמנית המקסימה והיפיפיה שלנו.
המון נשיקות...........אוהבת....אמא

Big Mook Craft אמר/ה...

הי יקירה. זהו עכשיו אני יודעת לשייך פוסט ומילים מקסימות ומצחיקות לפרצוף חייכני נדיב ומקסים! אין מאושרת ממני היום בגלל האיסוף האישי שלי.....נשיקות והפעוט הקטן....מתוקי אמיתי! זהר

אמא של ניבי אמר/ה...

מקסים!
איזה כיף לאחייניתך היפיפייה!
נראה פשוט מהמם!