יום שישי, 4 ביוני 2010

קופסת מתכת עטופה בבד

לאור בקשת הקהל, אני מעלה הדרכה מצולמת לקופסת מתכת עטופה בבד:

החומרים הדרושים:

קופסת מזון תינוקות עגולה
פיסת בד - שתהיה גדולה יותר מהקופסה
פיסת לבד לריפוד הקופסה מבפנים - שתהיה מספיק גדולה כדי שנחתוך ממנה גם תחתית פנימית וחיצונית.
פיסת לבד קטנה לבנה
פיסת לבד קטנה שחורה
סילואט של אשה שהדפסנו על דף מדפסת רגיל
אליפסה שהדפסנו על דף מדפסת רגיל
סרט לקישוט הקופסה - עבור הצד החיצוני
סרט תחרה לקישוט הסילואט
דבק סטיק
דבק נוזלי כלשהו
מספרים חדות וטובות (אני משתמשת במספרי ספרים)
מספרי זיגזג
עיפרון
                  
         


מתחילים בגזירת כל החלקים הדרושים


מסמנים 2 עיגולים על הלבד בעזרת עיפרון , אחד מהם יהיה לריפוד פנים הקופסה ואחד מהם לצד החיצוני (הסימון בעזרת תחתית הקופסה).

גוזרים את העיגולים בעזרת מספרי זיג זג, מקפידים לגזור בתוך העיגול כדי ליצור עיגול מעט מוקטן.
מצמידים את האליפסה ללבד הלבן בעזרת סיכה, גוזרים מסביב בעזרת מספרי זיגזג.


גוזרים את סילואט האישה מהנייר, מצמידים ללבד השחור בעזרת סיכה, גוזרים ממש לאט ובזהירות עם מספרים חדות מאוד (אני משתמשת במספרי ספרים).






גוזרים רצועת לבד שתתאים בדיוק בגובהה וקוטרה לחלק הפנימי של הקופסה, אפשר לחתוך את השוליים העליונים של הרצועה עם מספרי זיגזג למראה יפה יותר.


לוקחים את הבד ומורחים את כולו בדבק סטיק, מניחים את הקופסה ומצמידים אליה את הבד, יש לשים לב שלא יווצרו בועות אויר, יוצרים סיומת נאה ומדביקים אותה בעזרת דבק נוזלי, תתקבל קופסה עטופה ומשני קצוותיה יבלטו שאריות בד.


גוזרים חתכים בבד  - רק בצד התחתון של הקופסה, בעזרת דבק נוזלי, מצמידים את כל פיסות הבד לתחתית.




מדביקים את אחד מעיגולי הלבד על התחתית.




מורחים דבק על הצד הפנימי העליון של הקופסה, מקפלים את הבד ומהדקים לדפנות בצורה אחידה.



מורחים דבק על הדפנות הפנימיים, בזהירות מדביקים את רצועת הלבד שחתכנו קודם כאשר הצד הזיגזג פונה כלפי מעלה.

מורחים דבק גם על התחתית הפנימית, מדביקים את עיגול הלבד. 



בעצם כל הקופסה מצופה בבד ונותר רק לקשט.
מדביקים סרט בחלק העליון של הקופסה, אני השתמשתי בסרט קישוט עם גומי


לוקחים סרט תחרה ובעזרת חוט ומחט מכווצים אותו ויוצרים צורת עיגול
מורחים מעט דבק על השוליים של אליפסת הלבד שחתכנו קודם ומדביקים בזהירות את הסרט.


הופכים את הקישוט, מדביקים את סילואט הלבד השחור ומדביקים את כל הקישוט לקופסה.





זהו, מחפשים מה להכניס פנימה.


מקווה שההדרכה היתה מספיק ברורה


שיהיה לכולנו סוף שבוע מקסים ומרגש
נשיקות,
מקופלת

48 תגובות:

אילנית אמר/ה...

היי מקופלת,
בד"כ אני קוראת שקטה בבלוג שלך
אבל כשיש סדנא כזו נפלאה- מי נשאר אדיש???

תודה על ההדרכה- היא קלה, מובנת ומוסברת על הצד הטוב ביותר.

יום נפלא
מאילנית
eiladean בתפוז

חגית אמר/ה...

יפהפה!! תודה על ההשקעה, זמן קצר כל כך אחרי הלידה! :-))

ליאת אמר/ה...

מגניב.. אהבתי את ההדרכה, פשוטה ברורה ומעודדת ליצור..תודה!

קואלה22 אמר/ה...

וואי, מקסים מקסים! תודה!

roitel אמר/ה...

גם אני בדרך כלל קוראת שקטה, אבל זו סדנה מעולה ובדיוק בזמן כי אני הרבה זמן מנסה לחפש דרכים לקשט לטפל בקופסאות. תודה רבה והעבודות שלך הן מקסימות!

Unknown אמר/ה...

אני בדר"כ לא קוראת שקטה שלך...(: וגם הפעם אגיב - מקסים! ותודה על הדרכה נהדרת.
מתי יש לך זמן לישון???

מומין אמר/ה...

שיחקת אותה! איזה הדרכה מדהימה! תוסיפי משפטים באנגלית ואנשים מכל העולם יבקרו אותך בלי הפסקה!

יפעת אמר/ה...

תודה על ההדרכה. ושמחה בשבילך ששיש לך זמן ליצור....

רות אמר/ה...

תודה לך יקירה על השתוף. תודה לאל שברא אחת כמוך.

הניק זיקוקית תפוס אמר/ה...

ברור ונהדר!

gallish אמר/ה...

קופסא מדהימה והדרכה מעולה! תודה!

הגריטה-hagar am אמר/ה...

זה פשוט מקסים!
אני רק צריכה למצוא קופסאות...

Dafi אמר/ה...

תודה על הדרכה מעולה!

אמה אמר/ה...

איזה יופי, תודה

Adiya אמר/ה...

הדרכה מעולה! ברורה וכיפית לעין...
שאלה של אהבלה, מספרי הזיגזג הן מספריים ייעודיות לבדים?

קשת אוהבת אמר/ה...

את משגעת!
הייתי בטוחה שהקופסה תפורה!
תודה רבה על ההדרכה היפייפיה, אני בהחלט אשתמש בה!

אנונימי אמר/ה...

הדרכה נפלאה (וברורה כמובן) ותוצר מקסים!
הדבר היחיד שאיננו ברור הוא איך את מוצאת זמן!
אימוש5

לולי בו (סירוטקין) אמר/ה...

תודה רבה על ההדרכה
איזה יופי שזה בלי תפירה.....

איילת

יעל.קיפודים אמר/ה...

הדרכה נהדרת - המון תודה ! מקסים מקסים...
אם יש לך זמן לצלם הדרכות כאלה - מה זה אומר? שהתינוק ישן כל היום והלילה, הפעוט עסוק בג'יוג'יטסו, הגדולים עסוקים בלשחק שח מט אחד עם השניה ואת יושבת רגל על רגל ורק מחפשת תעסוקה? יפה לך... :-)

tamari* אמר/ה...

לא יודעת איך מצאת זמן להכין כזו הדרכה מעולה, אבל תודה!!:)
קופסא מהממת בעיני!

yael yaniv אמר/ה...

איזו הדרכה ברורה ואיו קופסא משגעת.תודה
אני מתה על הסילואטים שלך ועכשיו כבר אין מנוס...חייבת לנסות (-:
שתהיה שבת שקטה ומקסימה

Big Mook Craft אמר/ה...

יקירה me like like very much תודה על הדרכה מושקעת והשיתוף, באמת תהיתית לגבי דמות הסילואט ומזמן רציתי לשאול אותך האם זו תבנית חיתוך.....ההדרכה ברורה ונפלאה והפוסט מוכיח כמה התגעגעתי אז תודה שבאת!

נילי אמר/ה...

כל כך יפה וההדרכה נהדרת
תודה רבה רבה על ההשקעה

אילאיל אמר/ה...

משגע, ברור ומקסים!
המון תודה על ההדרכה הנפלאה

rinat אמר/ה...

באת לי בדיוק בזמן!
אני רוצה להכין קופסא מטופלת עם בד,האמת שכבר הכנתי אחת אבל במקום לקפל פנימה ולתת גימור יפה עם לבד כפי שעשית,אני רק הדבקתי את הבד בדיוק לקופסא ובאמת היא לא נראתה לי מושלמת כי רואים את הפס ברזל למטה ולמעלה.עכשיו אחרי ההדרכה שלך הכול ברור איך נותנים גימור יפה.

אני שולחת לך תמונה במסר שתראי את הקופסא,התלבטתי אם לכתוב עליה פוסט או לא ונראה לי שלא כי אני לא שלמה איתה,היא לא מרצה אותי ואני לא יכולה להעלות משהו שאני לא מרוצה ממנו.

בקיצור תודה על הדרכה ברורה ומועילה,עכשיו אני צריכה לקנות מספרי זיג זג,בררתי בחנות מסויימת היא ביקשה 9- שקלים,לא יקר?
קניתי ממנה מספרים לבד שוות ב-50 שקלים,למה הזיג זג יקרות יותר?

gurim אמר/ה...

מקסים. תודה על ההדרכה. שימושי ביותר!

דנא אמר/ה...

לא נראה לי שאפשר בכלל יותר ברור מזה. מקסים! אני כהרגלי בקודש הייתי בטוחה שהיא תפורה (יש לי כישרון לסבך דברים...) ומזל שאין לי זמן אז לא יכולתי לעשות!

שרון רותם אמר/ה...

איזה יופי! הדרכה נפלאה.
המון תודה על השיתוף.

ליאת ורסנו אמר/ה...

מדהים.
גם ההדרכה וגם הקופסה.
מוכשרת שכמותך.

בתיה בר און אמר/ה...

יווו, איזה כיף לך שהתינוק והפעוט מתכוננים לבגרות ונותנים לך זמן לעשות מה שאת רוצה.
ההדרכה מעולה !!!!1 (נכון ה1 בסוף הכי חשוב?). נשארו לי כמה קופסאות מטרנה, אולי פעם אנצל אותם לקופסאות כאלה.

שבת שלום

Inbari אמר/ה...

מדהימה, את פשוט מדהימה!!!!
איזו סבלנות יש לך!!!!
אני נפעמת ממך, וגם מתה עלייך - בלי קשר.. ;-)
אז קודם כל תודה על הדרכה נפלאה, ודבר שני - כבר מזמן רציתי להגיד ולא יצא לי - הסילואטים שלך יפהפיים!!! כל כך עדינים ומקסימים!!!
אני מאוד מאוד אוהבת את הקופסאות האלה שלך, ולשמחתי (או לצערו של טל) עכשיו מצאתי מה לעשות עם כל קופסאות התמ"ל ששוכבות לי על המדף (את כולן אספה לי אחותי, אנחנו לא הגענו לזה)...

אנונימי אמר/ה...

תודה מותק על הדרכה מושלמת!
איך איך את גוזרת את הסילואטים האלו? מושלם!
מקוה שהפעוט והתינוק מאפשרים לך לישון ולנוח וליצור (ולא לעשות את זה בחצות בלילה).

נשיקות
הילה696

זהבית שקד אמר/ה...

תודה על ההדרכה המקסימה!
הקופסא פשוט יפיפייה

מיה מנור אמר/ה...

זה פשוט מעלף,
ההדרכה כול כך ברורה!! פשוט עושה חשק להתיישב ולהכין כזאת.
מצדיעה לך על ההשקעה!
מיה

מיכל אמר/ה...

תודה רבה! הדרכה נהדרת

Karni אמר/ה...

הדרכה נהדרת ! תודה רבה :)

סתיו אמר/ה...

אחלה הדרכה!! ברורה ונהדרת, תודה רבה על השיתוף וההשקעה!

עינת אמר/ה...

הדרכה ברורב, השלבים מדוייקים, הצילומים משגעים, תודה!!
פרסמתי ברשימת הקישורים שלי.. תודה!

ARTISHOK אמר/ה...

שאפו!!!!!! ומזל שעדיה סיפרה אז באתי מהר.
אגב מזל"ט על הלידה יקירה, ושמעתי שהייתה מאוד לא קלה ( השיערות עמדו לי יותר נכון )
מקווה שאת בסדר עכשיו.

וזו אני יפצ'וק

פיית מרציפן אמר/ה...

הדרכה ברורה ותוצר יפהפה.
מתה על כל התוצרים שלך .
אלופת הלבד את!!!!!
תודה רבה

nits אמר/ה...

מקסים ביותר. אפילו שהפעם לא היה מצחיק...

אנונימי אמר/ה...

היי,
הדרכה מהממת. תהיתי איך לעשות משהו מקופסאות, והנה את המחשת לי.יצא מהמם.
תודה
טובה

ורד אמר/ה...

אין לי מילים!!
שילבת בהדרכה הזאת את כל הדברים שאני אוהבת:
זה נראה ממש פשוט, לא לוקח הרבה זמן וממחזר קופסאות פח שכואב הלב לזרוק לפח.
קנית אותי!!
המון תודה :)

TZIK אמר/ה...

מקסים. תעשי עוד...

אנונימי אמר/ה...

תודה על ההדרכה. אשמח לשמוע איפה מוצאים את הסילואט השחור של האישה? ניסיתי בגוגל ללא הצלחה. אם יש לך טיפ או קישור אשמח לקבל. תודה

אנונימי אמר/ה...

מקסים ביותר הדרכה מאוד ברורה תודה על ההדרכה נפלא

שירלי אמר/ה...

נהדר, תודה

רינה קובנט אמר/ה...

תודה רבה על הדרכה ברורה ומובנת