יום שלישי, 17 באוגוסט 2010

ד-ד-ד-ד-ד-ד-ד-י-י-י-י-י-י, אולי מספיק עם זה כבר?

אוקיי, מי החתיכת מטומטם, מפגר, אידיוט, חכם שהחליט על החופש הזה, הא? כי זה ממש חשוב לי לדעת, יש לי איזה מילה או שתיים להחליף איתו ויכול מאוד להיות שבתוך המילה או שתיים האלה הוא ימצא ביטויים כמו "אימאימא ש'ך..." או "תדחף את זה..." או " ב...של ה..." טוב, די, די עם זה כבר...


שתי טיפות רסקיו (חצי בקבוק יותר נכון) , כוס מים קרים, אני אתחיל שוב...


אז מה דעתכן על החופש הזה? לא תקופה נהדרת להכיר את הילדים שלנו? לבלות איתם קצת זמן איכות? להיות איתם קצת בבית. לא? אוף, לעזאזל, על מי אני מנסה לעבוד, אני מכירה אותם כבר כל כך טוב שיש כמה דברים שאני ממש מעדיפה לא לדעת עליהם (ואני עוד אמא שלהם...)


הפסקה, רגע, חובטים בראשי בחפצים קהים, ילד אחד עף לחדר שלו לעונש (בפעם הרביעית היום... ואנחנו ערים אולי חצי שעה...)


ומה זה המזג אויר הזה, הא? מילא היינו הולכים לבלות בחוץ (נא לקרוא בקול הולך ומתחזק עד לשלב של צעקה, הייתי צועקת בעצמי אבל אני כבר צרודה מאוד מלצעוק על הילדים שלי מ- 08:00 בבוקר ועד 22:00 בלילה, באמת...) מי החליט לתקוע את החופש הזה בעונה הכי חמה? מי? כי ללכת לבריכה זאת התאבדות  עם 4 ילדים לבד, הקניון הוא פשוט מסחטת כסף ועל המשחקיה אני לא רוצה ממש לדבר, נסתפק בזה שלהיות במקום שבו רצים כמה אלפי ילדים כשאת עם תינוק על הידיים ופעוט אחד שמרגע שנכנס לקניון (שבתוכו המשחקייה)  יודע להגיד רק 3 מילים ("תיקני לי מסטיק") במקום ללכת ולקפוץ על שאר הילדים שהיו שם ולחבוט בראשם עם קוביות משחק כמו שכולם עשו, זאת חוויה שאני ממש לא מתכוונת לחזור עליה...ועוד שילמתי על זה 35 שקלים... (שזה שווה ערך לאיזה 70 מסטיקים שהיו יכולים לקנות לי שלוות נפש לאיזה 10 דקות...פראיירית שכמותי).


 רגע, הלכתי לנגב תחת אחד להסביר לילד כיצד להשתמש באמצעים הגיינים לאחר שימוש במתקנים סניטריים בבית ולצרוח על שני ילדים שרוצחים זה את זה ולהסביר בצורה דידקטית מדוע אלימות אינה פותרת בעיות ולאחר מכן שלפתי ציצי  האכלתי את התינוק באמצעים טבעיים.


תראו, יש גם צדדים ממש טובים בחופש הזה, הנה למשל הארנק שלי, הוא היה ממש כבד בתחילת החופש ועכשיו הוא קליל, הגב שלי ממש פחות כואב מלסחוב את הארנק הזה.

או למשל שהילדים לא עומדים למות מתת תזונה כי כל היום הם אוכלים כל מה שיש בבית משל היו מגיפת ארבה.

או למשל זה שחמי וחמותי נסעו להם לחודש שלם להרי הרוקי הקנדיים ואיזה יופי להם שהם מבלים במקום קריר (במקום לשמור לעזאזל על הנכדים הקרצייתיים שלהם כמו כל סבא וסבתא נורמליים בחופש הגדול ולא לברוח לקצה השני של העולם...למרות שהסיבות מובנות...)

או למשל שכבר ממש לא כואב לי כל החלק השמאלי של הגוף מהתינוק שכל היום על הידיים כי נהיו לי שם ממש שרירים (באופן א-סימטרי מדאיג מעט...)
או למשל ש...
ש...


טוב, אז אין לי עוד דוגמאות, מה תעשו לי? אני יכולה להבטיח לכם שכבר עברתי החופש כל התעללות אפשרית...


או קיי, אחרי שקצת הוצאתי קיטור, בואו נעבור למה שחשוב באמת


כה התקנאתי לי בכריות המשגעות של גרינגייט שהתוודאתי (שהתוודעתי? איך כותבים את זה? אוף, חפרו לי כל כך הרבה במוח בזמן האחרון...אין לי אפילו כוח לבדוק את זה...) אליהן דרך נקודה בכפר, ולכן החלטתי ליצור לי שתיים כאלה ( אני יודעת, זה לא יצא ממש גרינגייט אבל השתדלתי כמיטב יכולתי), המסקנה היחידה שיש לי מכל התהליך הזה היא,  שעד שאתה מגיע אשכרה לקטע של התפירה (שממנו הכי חששתי לשווא...) אתה עובד כמו חמור על מדידות, הוצאת גיזרה, חיתוך הבדים, הדבקה שלהם בכל מיני דרכים לא אנושיות (כגון גיהוץ), התאמות צבעים ועוד כל מיני התעללויות קשות, התפירה היתה השלב הכי כייפי.

 
אולי כל זה הולך בקלות אם אתה לא עושה 50 הפסקות במהלך העבודה כדי לבדוק שילדייך עדיין בחיים...














אז מה נשאר לנו? בסה"כ 15 ימים שהם 360 שעות שהם 21600 דקות שהם  1296000שניות בסה"כ, שחלק מהן ממש הולכות ומתמעטות נכון לכתיבת פוסט זה (טעויות תיתכנה, פתאום הנתונים האלה נראים לי לא הגיוניים, מצד שני מתמטיקה אף פעם לא היתה הצד החזק שלי..) , ממש קטן עלינו (קטן? זה קטן זה? זה עצום, זה לא ייגמר לעולם, מה זה הדבר הזה? די, די, די ,די, תעבור כבר.....).

נשיקות
מקופלת

54 תגובות:

Adiya אמר/ה...

חנקת אותי!
נשמע שאצלך ואצלי די דומה (רק שאצלך זה כפול במספר ;-)...

חייבת לך ח"ח ענקי על היכולת שלך ליצור בתוך כל בלגן הילדים הזה...אני מוצאת שאני לא ממש מצליחה לעשות משהו פרודוקטיבי כשכל רגע מקימים אותי, פעם להכנת אוכל בפעם המליון מאז ארוחת הצהריים, פעם להפרדת כוחות (כן...הבדל של שמונה שנים לא ממש משנה כשהם רבים)...בקיצור, מורידה בפנייך את הקליפס!

הכריות מטריפות!! רוצה גם כאלו!

תנשמי עמוק, תיכף זה נגמר (ומתחיל אחד חדש...פחחח...)

אנונימי אמר/ה...

את כ"כ מצחיקה!!! הרסת אותי מצחוק!!כ"כ הזדהיתי עם מה שכתבת!
והכריות מדהימות בעיניי!

tamari* אמר/ה...

איזה הורס! מטריף ברמות!

יעל אמר/ה...

איזה כריות מ-ד-ה-י-מ-ות. כל כך, כל כך יפות...
ולגבי החופש - תחשבי אותו הדבר רק בלי מזגן. מחליפה? תהני ממה שנשאר, זה תיכף נגמר :-)

אילאיל אמר/ה...

לא מכירה את הכריות של גרין גייט, אז אין לי למה להשוות - אבל אלה משגעות!!!!
ובנוגע לחופש? אני אחרייך יקירתי!!

לימונדה אמר/ה...

טוב... החופש ששלי עם הילדים מתחיל שבוע הבא... אז נראה איך יעבור.
בעלי אחרי 3 ימי חלופש כבר התחיל לטפס על הקירות ולהיות עצבני...

הכריות משגעות אולי יהיה לי זמן להכין כאלה???

הגריטה-hagar am אמר/ה...

הכריות מתוקות ביותר, שיהיה בהצלחה ותחזיקי מעמד!!

קואלה22 אמר/ה...

חזקי ואמצי!

והכר- WOW!!!! במראה ראשוני של הפוסט הייתי בטוחה שאת הולכת לספר שקנית בגרינגייט כריות חדשות... כל הכבוד! באמת יצא ממש דומה ומהמם! עשית לי חשק...
:-)

מאחלת לך שה-15 יום שנשארו יעברו ברוגע ובשלום (עד כמה שאפשר).

קואלה22 אמר/ה...

**והכריות

הדס שטרן גולדשטיין אמר/ה...

הכריות מדהימות! לדעתי את יכולה להתחיל לייצר ולמכור לנקודה בכפר...

והחופש...
מבינה לליבך. ואני בשלב שרואה כרגע רק רת חצי הכוס המלאה. שאוטוטו זה נגמר!

(:

מיכל אמר/ה...

הכריות מהממות ואני כמו תמיד מאוד נהנית לקרוא אותך!

אנונימי אמר/ה...

כרגיל פוסט משעשע....
והכריות מושלמות...מאד אוהבת אותם

דנדשה

tistisy אמר/ה...

נראה לי שלכל מי שיש ילדים רוצה שהחופש הזה יגמר כבר.... מאוד מזדהה איתך :)

הכתיבה שלך מאוד משעשעת.. והכריות מדהימות !!!

יעל.קיפודים אמר/ה...

כרגיל - מתה על הכתיבה שלך... חיבוק גדול ומאחלת לך שיגמר כבר -
לא מכירה את הכריות של גרין גייט - אבל שלך מהממות!

Unknown אמר/ה...

הכריות מדהימות, מה זה המתקן הזה? עגלה?..
מדהים, איפה השגת אותה?...
ואני כ"כ מזדהה עם החופש "היותר מדי גדול" הזה!

אנונימי אמר/ה...

נקרעתי מצחוק, למרות שאצלי המצב די דומה, עדיף לצחוק מלבכות, נראה לי... :-)

הכריות משגעות!יצא לך ממש מקסים!

בעיקר פורמת אמר/ה...

הכריות יפיפיות! כל הכבוד שהצלחת למצוא פינה שקטה לצילום (-: הידיעה שכולם באותו סיוט לא מעודדת נכון? תחזיקי מעמד - הם לא ישברו אותנו!

נ ע מ ו ל אמר/ה...

כל הכבוד על התושייה לתפור כאלה כריות מקסיומות תוך כדי הבלאגן.
ותגידי, רסקיו?! זה עובד עלייך? סתם מים מרים פה...

אנונימי אמר/ה...

אני בוכה כאן מצחוק, בוכה!!!!!!!!!!!!!!! אני אפילו הצלחתי לקרוא את הפוסט בטונציות הנכונות מרוב שהכתיבה שלך אמיתית.
את גם כל כך צודקת, הכל כל כך נכון ומציאותי ומאחלת לך שארית חופש קלילה ונעימה.
הכריות - סוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף, מי צריך את גרינגייט {טוב רק בשביל השראה ודוגמאות} נראה מקצועי לחלוטין אהבתי המוןןןןןןןןןן
יום נפלא
חיפושולי / SHOULYHZO1

Ayala Levinger אמר/ה...

מצחיקה כרגיל והכריות מדהימות!
אצלנו נגמר החופש ביום שני הקרוב. תחזיקי מעמד!

קשת אוהבת אמר/ה...

את מעולה!!!!
והכריות יפייפיות!
יש משהו שאת לא מוכשרת בו?

רעות אמר/ה...

לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר....
והכריות נהדרות!

אנונימי אמר/ה...

הכריות יפהפיות - עושות חשק ללמוד לתפור.
כרגיל אני צוחקת מהכתיבה שלך, מזדהה (מזכרונות ילדות - גם אנחנו היינו 4 עם סופר-אמא שעשתה הכל)
ומזדעזעת ממה שמחכה לי (כרגע אנחנו עם +2 אבל still counting ואופטימיים/נאיביים/עיוורים לגבי מה שהולך להיות...)
אילאיל פ.

אנונימי אמר/ה...

הצלחת להצחיק אותי כהרגלך!!

הכריות משגעות

זהבית

Galore אמר/ה...

וואו! הכריות מדהימות ביופיין!

Hatuli אמר/ה...

אני שפוכה פה מצחוק ואנשים לא מבינים למה... :-)
הכריות הורסות!!
תחזיקי מעמד... תיכף זה נגמר...
(ואז יגיעו החגים... בעעעעעעעעעע....)

לימיצ אמר/ה...

גדול מהחיים. בעצם אלו החיים....:-)
אני על הרצפה כאן....! ואצלי יש "רק" שניים.

Karni אמר/ה...

כל פעם שאני מקבלת את הפוסט שלך למייל אני מעלה חיוך וזה עוד לפני שקראתי את התוכן. ומה שקורה אחרי הוא סיפור אחר... את פשוט קורעת מצחוק ! אני בטוחה שנמאס וקשה ולכן קבלי עידודי הוירטואליים ותמשיכי לכתוב בצורה כל כך מצחיקה ומעניינת.
והכריות - משגעות!!!

Big Mook Craft אמר/ה...

הרסת אותי גמרת עלי.....הכריות משגעות (אין לי מושג איך נראות אלה של גרין גייט אבל שלך סוף הדרך.....) והכתיבה שלך כרגיל קורעת אותי, מה שבטוח זה שגם אם היו לי מחשבות על ילד רביעי עכשיו אני בטוחה שאני לא עושה אותו גם ככה בית משוגעים אצלי.....אבל אני מעריצה אותך בכל רגע וכל דקה!!!!! נשיקות. זהר (לונדון)

הפיה לולית אמר/ה...

תודה שעודדת אותי שלא רק אצלי זה ככה.
היום יום חופשי, אצלי הם לא נסעו להרי הרוקי, אז קצת יותר קל. זמן לעבוד קצת, קרוא אותך ולהכונן למתקפה אחה"צ.
הכריות מהממות. מחירים לא שפויים תמיד היו מקור השראה נהדר עבורי :-)
תחזיקי מעמד! (אותו כנ"ל לעצמי).

טלטולית25 אמר/ה...

אויש....הרגת אותי מצחוק!!!! אמנם אני ממש לא מזדהה כי עדיין אין לי ילדים (והכלב מסתדר יופי לבד....) אבל ממש הצחקת אותי ובא לי לבוא לחבק אותך :) בהצלחה בהמשך ימי הקיץ המטורפים האלו שיבוא ספטמבר עלייך לטובה....

נקודות אמר/ה...

חיזקי ואימצי....סופו של החופש כבר נראה באופק.....אבל אל תתלהבי יתר על המידה....כי חופשי החגים מגיעים השנה ממש מוקדם. הכריות מקסימות....כל הכבוד שבתוך כל המהומה את מוצאת לך זמן ליצור. לא נורא עוד כמה שנים הפעוט יגדל....(ואז סביר כי תתגעגעי לשאלות למה, למה...)התינוק יצא לך מהשקע....מזדהה איתך מאד עם הענין (אותי היו מזהים ממרחוק רק לפי העמידה והתינוקת שלא היתה יורדת לי מהשקע...)וסביר כי הריבים ימשכו....(כנראה שלמריבות אין גיל...מנסיון). הכתיבה שלך כרגיל מחממת את הלב...עם האמת שלה וההומור...תענוג.

בתיה בר און אמר/ה...

:-)))))))))))))
יחי הפוליטיקלי קורקט.
רק תסבירי לי איך את מצליחה לתפור כאלה כריות מושקעות בחום הזה עם 4 ילדים בחופשה. הכריות יפיפיות.

תחזיקי מעמד, אוטוטו ספטמבר.

בתיה
~שמסתירה את העובדה שהיא מורה בחופשה~

אנונימי אמר/ה...

היי , מהמם. גם הכתיבה וגם הכריות.

מאיפה העגלה ? אשמח לדעת
מירי

הניק זיקוקית תפוס אמר/ה...

הכריות מושלמות! ידי זהב יש לך וגם ראש וגם יכולת ביטוי, אני מזדהה לחלוטין עם עניין החופש, אמנם אני לא מנגבת שום תחת וגם לא מניקה אבל אני לחלוטין בעד שהם יחזרו כבר לשיגרה!

אנונימי אמר/ה...

תוך כדי צרחות על הגדולים שכמעט ורומסים את הקטנה, ואחרי שהעירו אותה, חלצתי לי דד וקראתי ונקרעתי ממך.
מתי יוצא הספר?
והכריות- ממתקי בונבונירה! אין ספק שגרינגייט (לא ראיתי את הכריות שלהם) יוציאו ליין מקופלת בקרוב..
הילה696

never endingscrapbook אמר/ה...

קיפולית יקרה
נכנסתי לבלוג שלי לבדוק משהו, וסתם ככה , הסתקרנתי מה יקרה כאשר אלחץ על "הבלוג הבא" (כי בפעם הקודמת עלה לי בלוג כזה מפחיד שברחתי מהמחשב...)
אז לחצתי, ונפתח הבלוג שלך, קראתי את הפוסט הזה ופשוט נקרעתי מצחוק...
את הורסת...תודה שהצלחת להצחיק אותי, אני חושבת שאפילו לא צחקתי היום ...
אז תודה!!!
חיה
אה והכריות, שלשמן התכנסנו ...מקסימות!!!!

עינת אמר/ה...

מזדהה מאד עם מה שכתבת! לפעמים מתחשק לגלות איפה מוציאים לילדים את הפלאג או את הבטריות!!!
ולגלות לך סוד שגיליתי ממש לא מזמן? אחרי זמן ההסתגלות של כולם ( גם בבתי הספר מסתבר) מתחילים החגים ושוב חוזר הבאלגן! אני בעד שביתה של ההורים בעד ביטול החופש הגדול, נשלח את הילדים לבית הספר ונראה את המנהלים מסתדרים, הרי הם שם כמעט כל החופשה!!(וזו עובדה בדוקה) מה, רק להם מותר לשבות שלא מוצא חן בעיניהם משהו!?!?!?

הכריות מקסימות אגב!

עלמה7 אמר/ה...

אנחנו דווקא הסתדרנו לא רע - הילדים היו בקייטנות עד 15 באוגוסט (כן, אני מוכנה לשלם המון כסף, בשביל שמישהו אחר יסבול אותם, וזה לא כולל את המטפלת, שעבדה כרגיל מהצהרים). עכשיו הם שבוע אצל ההורים שלי (אצלנו הסבאים מחונכים לנסוע בתקופות שהן לא פסח/ החופש הגדול) ובשבוע הבא אנחנו טסים לשבוע לחו"ל.
האמת, כבר יומיים שהם לא כאן, ואנחנו קצת מתגעגעים אליהם. וגם קצת חושבים איך יהיה אחרי שהם יעזבו את הבית - נישאר עם הטלוויזיה, המחשב והשתיקות?
אבל זה שאני הסתדרתי בחיים לא אומר שלא צריך לבטל את החופש הגדול. כלומר, לעשות אותו ההיפך - שלי יהיו חודשיים חופש ולילדים שבועיים.

סיגלין אמר/ה...

נדמה לי שכתבת את מה שכולם מרגישות בכ"כ חן .
אני השנה התנחמתי בזה שמשפצים את בית הסםר - אמרתי מזל שיש להם חודשיים להספיק.
מה שנקרא להסתכל על חצי הכוס....
אם את רוצה עוד אפלקציות , יש לי בבלוג מלא בצד שמאל

http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1690797#response

מרינה גולדשטיין אמר/ה...

מבינה אותך כל כך.....איתך באותה סירה בדיוק

אנונימי אמר/ה...

ממש, אבל ממש לא נעים לי להיות משביתת שמחות...
אז נכון שבוע וחצי למאניאק, אבל...
מנסיון העבר, כשכבר ראיתי את האור בקצה המנהרה וממש הרגשתי שאני מגיעה אל החופש הניכסף, היינו תחילת שנת הלימודים! הסתבר לי (ידעתי מראש, אבל הדחקתי!!!) שילדי גן טרום טרום חובה מסיימים ביום הראשון ב-10 ביום השני ב-11 ביום השלישי...
בנוסף לכך אני מוצאת את עצמי כל יום בשבוע הראשון עושה השלמות של ציוד לילדי ביה"ס, לא שחלילה לא קניתי את הכל, אלא תמיד יש שינויים או דברים נוספים שהמורה מבקשת...
להזכירך השנה החגים מתחילים מוקדם, כך שבקושי נטעם קמצוץ של חופש ונכנס לחודש אינטנסיבי נוסף!!!
איזה גועלית אני אהה ;-)

אז החופשה לא ממש גמרה לך ת'צורה לפחות לא בפאן האומנותי!
הכריות יפיפיות מאין כמותן!
הגדולה שלי מתחילה ללמוד באולפנה (שתי דקות המהבית, אבל אמא'לה :-0 אוף הלוואי שהחופשה לא תסתיים!!!) וחשבתי להכין לה כריות... נתת לי השראה!
אימוש5

אנונימי אמר/ה...

ילדה יקרה שלי,
לאחר שהייה של יומיים אצלך בבית אני כל כך מבינה אותך ואת הנפשות הפועלות (והקרציות בלשונך)הפעוט שלא מוכן לשחק כמה דקות בשקט אלא רק הופך ומבלגן צעצועים בכל פינה שהוא נמצא. והתינוק הקטן והמתוק לא יורד מהידיים, מפונקי קטן, שרק יהיו לך בריאים ויהיה לך כח לגדלם, כי זה ממש לא קל. והתאורים שלך מממשים את המציאות ולהתגלגל מצחוק במיוחד מהמסיבה שבגן. כל הכבוד לך על חוש ההומר למרות הקשיים והחום הנוראי שנפל עלינו.
וכמובן שהכריות מקסימות.
ישר כח והרבה הרבה בריאות וסבלנות.
נשיקות........אוהבת......אמא

אנונימי אמר/ה...

כל כך נכון ואמיתי מתה על הכנות האינסופית שלך שולחת לך אנרגיות מהצפון למרות שגם פה אנחנו באותו מצב צבירה חחחח אוהבת אותך תחזיקי מעמד הכריות מקסימות!!!!!!

tzik אמר/ה...

בואי, בואי אלי ותראי איזה בית הבראה אצלך.
אצלי זה מרוכז בקומה אחת וכשמישהו צועק חזק ממני אני שולחת אותו החוצה לחום, יתושים ולחתולים (ולפועלים הערבים בבנין ממול).
הקטן שלי כבר הצליח להרוס את כל תיקוני הצבע ובהחלט מונע ממני מחשבות על תינוקות.
והכריות הורסות! גם אני העתקתי מגרינגייט ודומיו:-)
לא אמרו מתישהו שמקצרים את החופש הגדול?

ציפי לוין אמר/ה...

לנו יש רק שני ילדים וכלבה. הילדים לא היו יום אחד בחופש-הם כל הזמן בקיטנות, מלון באילת, צימר בצפון עם סבא וסבתא-תודה תודה, וכרגע תומר קצת חולה אז הוא בבית עם המטפלת. נשארו 3 ימים לשיעורים וקניית ספרים-הללויה!!!

מיכליקה אמר/ה...

זהו? גם את נפלת למחוזות בלוגריות מלאכת היד הכותבות בשגיאות? אני אומרת לך, היית אחרונת המוהיקניות (סתם, יש עוד שתיים שלוש). בכל אופן אני אוהבת אותך עדיין, אהבת אמת, כואבת את כאבייך ומזדהה המון והכריות מקסימות גם הן.

סאלי קוגן אמר/ה...

קודם כל חייבת לציין שהעגלה מהממת ! גם הכרית : )
הפוסט כזה מצחיק ! אפילו בעלי קרא אותו !
(והוא שונא לקרוא) האמת שזה די הוריד לו את החשק לילדים, אבל הבטחתי לו להסתפק באחד או שניים, שלושה גג ... : )
כיף כיף כף לקרוא ! (למרות שאת כנראה נהנת פחות )

ורד והדס אמר/ה...

נהנתי לקרוא. צחקתי. אוהבת את המחיקות הנהדרות. זהו החופש הגדול תיכף נגמר. דווקא לי הוא עבר מהר. טוב אצלנו החופש התחיל באמצע אוגוסט...שבוע נפלא ושנת לימודים מוצלחת ומהנה.

אנונימי אמר/ה...

מקופלת שלום,
אני אוהבת את הבלוג שלך, היצירות שלך נפלאות, כל הכבוד על הרעיונות ועל הביצועים, אבל הכי הכי אני אוהבת את חוש ההומור שלך, נראה לי שאת לוקחת את החיים בקלות ובהומור וזו מעלה מאד גדולה, ובריאות רבה לנפש. אני כנראה כבדה יותר ולוקחת את החיים פחות בהומור ולכן כשהמצב רוח שלי עגמומי כף לי לשמח את עצמי ולצחוק הרבה ממה שאת כותבת על בעלך וילדיך, ועל עצמך כמובן עם הרבה הזדהות כולנו באותה סירה.
שנה טובה ומקסימה ואל תאבדי את חוש ההומור הנפלא שלך
חגית

פיית מרציפן אמר/ה...

אז החופשהכבר נגמרה והיגעה אחרת במקומה אבל קצרה יותר ועם הפסקות של מרחב נשימה.

הכריות מטריפות והבדל ביננו הוא שאני רק תיכננתי ואת גם ביצעת.

וכל זה עם ארבעה ילדים בחופשה.
אשת חייל!!!!!

מקווה שאת עוד מחזיקה מעמד
שתהיה שנה טובה

sue444 אמר/ה...

חחח.... כרגיל נפלתי מצחוק! מסכימה וחותמת על כל מילה פלוס!
הכריות מקסימות מדהימות ועולות על המקור!

שרון רותם אמר/ה...

הכריות משגעות והעובדה שהצלחת לעשות זאת עם הילדים בבית מרשימה במיוחד.
כל כך כיף לקרוא את התיאורים שלך. זה גורם לי להרגיש נורמאלית לחלוטין :-)

שיהיה לכולם בהצלחה במסגרות החינוך ובכלל.
שנה נפלאה לך,
שרון

יעל - קונדסונים אמר/ה...

הכריות מעלפות. הולכת לקישור שנתת לחפש את המקור להשראה.

יעל